“Al die gebruikers, heel mooi natuurlijk, maar ook vreemd, de forumleden., die van alles schrijven en al die onbekende mensen die met je mee-lezen!!Misschien is het wel je buurvrouw.”
“Vind ik ook(dat er maar weinig aktief op het forum zijn),maar veel discussies lopen ook wel op hetzelfde gezeur uit, we zijn natuurlijk bijna allemaal vrouw van een boer, maar verder zijn er natuurlijk heel veel verschillen, bijv. neem alleen de leeftijden al, en we hoeven het toch niet eens te worden?Juist door verschillende reakties kun je je eigen mening veranderen of vormen. “
“Klopt, Van Soest, maar kop eraf ??? Gewoon elke keer dezelfde onderuithalen tot die persoon het welletjes vind komt meer in de buurt van de waarheid. Waarom is het anders zo rustig geworden?
“Omdat jij als een soort van Moeder Theresa elke keer dezelfde aanspreekt omdat er "heel veel" boerinnen zouden zijn die wel wÃllen, maar niet durven posten omdat ‘bepaalde personen’ hier actief zijn die reacties plaatsen waar jij kennelijk niets mee kunt/aan vindt?
Zijn wij tere poppetjes die aan de hand genomen moeten worden, of zijn wij stoere boerinnen die tegen en (virtueel) stootje kunnen?”
“96 Onlinebezoekers tegelijk zou ik trouwens niet als ‘zo rustig’ willen bestempelen, maar dat is mijn mening, die hier niet gewenst lijkt te zijn door ‘bepaalde personen’.”
“Laten we inderdaad net doen of we allemaal met elkaar aan tafel zitten onder het genot van….. en dan met elkaar van gedachten wisselen over de onderwerpen welke wij belangrijk vinden
Ieders mening telt,daar kun jezelf meedoen wat je wilt, dus niks kop eraf
Veel mensen vinden onze site toch de moeite waard om te bezoeken.
Dat zij niet mee praten is jammer”